به یک عدد عادل فردوسی‌پور نیاز داریم

این نه تنها نظر ما که دیدگاه اغلب فوتبالدوستان ایرانی است؛ عادل فردوسی پور منهای بحث برنامه نود که مبحثی طولانی است؛ در گزارشگر فوتبال همچنان بی رقیب است و مردم تشنه گزارش بازی های او هستند.

جای تعارف هم ندارد که در این زمینه در حال حاضر بهتر از فردوسی پور نداریم و هر بار شاهد پخش زنده بازی های مهم هستیم، فقدان فردوسی پور در تلویزیون بیشتر به چشم می آید.بازی تیم های ملی ایران و کامبوج هم نشان داد برخی گزارشگران به جای تمرکز روی گزارش بازی، همچنان به ماجراهای کارلوس کی روش زوم می کنند و بی خیال او نمی شوند.

دریغ از حتی یک گزارش جذاب و ناب از خود جریان بازی و تشویق مخاطبان فوتبال به لذت بردن از بازی های ملی؛ گزارشگرانی که وظایف اصلی خود را فراموش می کنند و اجازه نمی دهند حتی پس از قریب به ۲ سال از حذف عادل فردوسی پور، از گزارش های آنها لذت ببریم و احساس کنیم فردوسی پور حداقل یک رقیب سرسخت دارد.

هر چقدر شاهد چنین گزارش هایی باشیم شک نداریم میزان اقبال به فردوسی پور بیشتر و جای خالی او در این موقعیت بیش از گذشته احساس می شود. در واقع حتی اگر عادل خودش هم نخواهد، دیگران کاری می کنند که با گزارش های خود، فردوسی پور بیشتر از همیشه به چشم بیاید و مردم با حسرت از غیبت او در برنامه های تلویزیونی یاد کنند.

About Author