بیله سوار باید اتاق فکر توسعه استان اردبیل باشد

امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: شهرستان بیله سوار باید اتاق فکر مسئولان استان اردبیل برای توسعه و پیشرفت منطقه و برون رفت این شهرستان از محرومیت باشد.
به گزارش ساقی آذربایجان، حجت الاسلام عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز شهر بیله سوار اظهار کرد: این منطقه از یک محرومیت مزمن و کهن رنج می‌برد که انتظار داریم مسئولان امر نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.
وی به فرارسیدن هفته گرامیداشت مکتب انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر مسئولان در بحث گفتمان درونی اهتمام و اقتدار نداشته باشند در گفتمان بیرونی و مکتب انقلاب اسلامی نیز دچار ضعف خواهیم شد و تنها راه برون رفت از وضعیت موجود توجه ویژه و صد در صدی به گفتمان مکتب انقلاب اسلامی است.
امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه رفع بیکاری و توجه به مشکلات و آسیب‌های موجود در منطقه همت مسئولان را می‌طلبد، گفت: دولت سیزدهم باید با اقدامی انقلابی و فوری و با توجه به وضعیت حاکم بر مناطق مختلف کشور وارد عمل شده و با مبارزه بی امان با غول بیکاری بسیاری از معضلات موجود ناشی از عدم اشتغال جوانان را از بین ببرد.
عزیزی با برشمردن ظرفیت‌ها و استعدادهای کشاورزی در منطقه، از مسئولان امر خواست، نسبت به اشتغال پایدار با سرمایه گذاری در زمینه صنعت کشاورزی اهتمام جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: شهرستان مرزی بیله سوار باید قطب توجه، تصمیم سازی و تصمیم گیری اتاق فکر استان باشد تا از این طریق بعد از سال‌ها شاهد برون رفت این منطقه مرزی از محرومیت خانمان سوز باشیم.
خطیب جمعه بیله سوار ظرفیت عظیم «دریاچه بالهارود» در حوزه شهرستان بیله سوار را یادآور شد و بیان کرد: مسئولان جهاد کشاورزی استان و منطقه باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم و ارائه تسهیلات در زمینه شیلات و پرورش ماهی اهتمام لازم داشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد صادرات این محصول پرطرفدار به حوزه قفقاز و اوراسیا باشیم.
عزیزی به ابعاد گوناگون مذاکرات هسته‌ای اخیر اشاره کرد افزود: از زحمات و تلاش‌های تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران بویژه وزیر امور خارجه کشورمان تقدیر و تشکر می‌کنیم و خواستار حضور و ظهور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات هستیم.

About Author