ثبات مدیریت موجب‌ پیشرفت می‌شود

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبات مدیریت موجب‌ پیشرفت شهرها می‌شود.

به گزارش ساقی آذربایجان حجت الاسلام محمد باقری بنابی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، در مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید بناب، با اشاره به این‌که ثبات مدیریت باعث پیشرفت شهرستان است، اظهار کرد: سی و هفتمین شهردار بناب امروز معارفه می‌شود و انتظار داریم وی حداقل ۸ سال شهردار شهر بناب باشد تا با مدیریت و تخصص خوبی که دارد باعث پیشرفت بیشتر و بهتر شهرستان باشد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حمایت جدی و ۱۰۰ درصدی از شورا و شهرداری خواهم داشت و چنان که تا به حال ۳۰ جلسه در رابطه با حل مشکلات شهرستان با مسئولان کشوری و استانی داشتیم.
وی با اشاره به این‌که کشور با پول و سرمایه گذاری آباد می‌شود، افزود: شهرداری بناب باید به دنبال سرمایه گذار باشد و برای جذب سرمایه گذار مسئولان شهرستان همه جوره بایستی در خدمت وی باشند چرا که پیشرفت در سایه آرامش و جذب سرمایه گذار هست.
باقری بنابی با اعلام این خبر که ۵۰۰ میلیارد تومان برای جذب سرمایه گذاری میدان جدید تره بار بناب نیاز هست، گفت: از شورا و شهرداری درخواست پیگیری این طرح را داریم و بنده هم با تمام توان حمایت ۱۰۰ درصدی می‌کنم.
وی با اشاره به این‌که شهرداری بناب در تصویب طرح جامع شهری کم کاری کرده است، افزود: از مسئولان استانی تقاضا داریم این طرح را تا ۳۰ روز دیگر تعیین تکلیف کند و بنده هم تا الان ۲۰ جلسه در رابطه با این طرح با مسئولان کشوری داشته ام.
وی با تاکید بر این‌که باید هر نوع جذب نیرو در شهرداری بناب با هر فشاری از طرف هر شخصیت و ارگانی ممنوع باشد، گفت: در این رابطه ۱۲۶ نفر در چارت سازمانی شهرداری بناب تعریف شده است اما در حال حاضر ۳۶۰ نفر مشغول هستند. باید با عدم جذب نیروی جدید، آموزش مهارت بیشتر این کارکنان در اولویت باشد.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: زیبا سازی به خصوص ورودی و خروجی شهر بناب اصلا مناسب نیست و از روستاهای بناب روستاهای قره چپق و قرای پنج گانه آبادتر از شهر بناب است.
وی بیان کرد: بدهی ۶۰۰ میلیاردی شهرداری بناب در آینده یکی از اولویت‌های مدیریت خوب و پیشرفت خوب شهردار بناب است اما به شرطی که منابع و املاک شهرداری را بیشتر کرده و پیشرفت شهر بیشتر و بهتر شود چرا که بدهی بیشتر هر مدیری نشانه مدیریت خوب آن هست.
شهردار بناب جدید بناب هم در این مراسم با تاکید بر این‌که برای از بین بردن ناامیدی و پیشرفت بناب این سمت را قبول کردم، گفت: با کمک مردم عزیز و شریف بناب این شهر را به کارگاه عمرانی تبدیل خواهیم کرد. فرید پناهی قدیم با بیان این‌که جهت پیشبرد اهداف نیازمند به حمایت کامل مردمی هستیم، گفت: مردم خودشان مفهوم توسعه و خدمت رسانی را به طور کامل درک می‌کنند. وی با تاکید بر این که آمده‌ایم وضعیت شهر بناب را ساماندهی و ناامیدی را از شهر بناب ببریم، گفت: باید با تلاش شاهد تحول اساسی در اقدامات شهرداری باشیم.
وی با بیان این‌که بناب به صورت اصولی و مدرن رشد نکرده است، اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها می‌بایست اساسی و بر حسب نیازها انجام شود تا شاهد نباشیم همچنان گرفتار برخی از مشکلات ابتدایی بمانیم.
پناهی با تاکید بر این‌که خود را متعهد به خدمت به مردم بناب می‌دانم، گفت: به زادگاهم تعصب خاصی دارم و از صمیم قلب و با تمام تلاش برای آبادانی و پیشرفت بناب تلاش خواهم کرد.
شهردار جدید بناب در پایان با تاکید بر این‌که بناب را به کارگاه عمرانی تبدیل خواهیم کرد، گفت: بناب نیازمند مدیریت نوین شهرسازی است و این کار را با تلاش همکارانم و مسئولان شهرستان به ثمر خواهیم نشاند.

About Author