بیکاری و مشکلات اقتصادی مهم‌ترین معضل کشور است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مهم‌ترین معضل کشور در جامعه بیکاری و مشکلات اقتصادی است که امری لازم و ضروری است تا با کمک مجلس و دولت این مشکل برطرف‌سازی شود.
به گزارش ساقی آذربایجان، علی نیکزاد پیش از در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین معضل کشور در جامعه بیکاری و مشکلات اقتصادی است که امری لازم و ضروری است تا با کمک مجلس و دولت این مشکل برطرف‌سازی شود.
وی بیان کرد: شتاب‌دهی به توسعه عدالت و پیشرفت در کشور امری لازم و اساسی است که به همین منظور استفاده از ظرفیت‌های کشور برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه اولویتی اساسی و مهم است که باید تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر به‌کارگیریم که این مسئله در حال حاضر باید مورد توجه واقع شود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استفاده از سرمایه‌های اجتماعی برای ما شکل‌‌گیری دولت جدید سرعت و شتاب پیدا می‌کند که در این زمینه همه وظیفه دارند مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف را با هدف رونق تولید و اشتغال برطرف‌سازی کنند که به همین منظور امری لازم و ضروری است تا پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی به صورت مناسب رقم بخورد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سقف هر بانک در پرداخت تسهیلات باید مشخص شود که در این زمینه تامین نیاز مالی با همکاری مدیران بانک‌ها امری لازم و ضروری است چرا که بخش دولتی به تنهایی پاسخگوی نیازهای مالی نیست.
صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بیان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان و صنعتگران امری لازم و ضروری است که در این زمینه با همکاری بخش خصوصی درصدد هستیم تا مشکلات موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم.
وی بیان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که به همین منظور راه‌اندازی طرح‌های راکد و حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران باید در دستور کار قرار گیرد.

About Author