تردد مسافر از مرزهای پرویزخان و خسروی همچنان ممنوع است

فرماندار قصرشیرین با اعلام خبر از سرگیری مبادلات تجاری از طریق مرزهای پرویزخان و خسروی، گفت: تردد مسافر از مرزهای۲گانه پرویز خان و خسروی همچنان ممنوع است.
به گزارش ساقی آذربایجان مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام قبلی مرز پرویزخان و خسروی به دلیل برگزاری انتخابات پارلمانی عراق بسته بود و هیچ گونه تبادلی از طریق این ۲ مرز رسمی با کشور عراق در روزهای مذکور صورت نگرفت. وی ادامه داد: با پایان انتخابات پارلمانی عراق پس از وقفه ۲روزه، صبح امروز مبادلات تجاری از هر ۲ مرز پرویزخان و خسروی از سر گرفته شده است. فرماندار قصرشیرین با اشاره به ممنوعیت تردد مسافر از مرزهای ۲ گانه قصرشیرین، تصریح کرد: از مدت‌ها پیش به دلیل شرایط خاص کرونایی تردد مسافر از مرز خسروی و پرویزخان ممنوع اعلام شده بود. وی افزود: با توجه به سهولت در تبادلات تجاری در مرزهای قصرشیرین، تجار استقبال خوبی برای استفاده از این مرزها دارند.
تاتار خاطرنشان کرد: روزانه به طور میانگین بیش از یک هزار و ۱۰۰ کامیون کالا از مرزهای ۲ گانه قصرشیرین به کشور عراق صادر می‌شود که با بازگشایی مجدد این مرزها، پیش بینی می‌شود در روزهای آینده به این میزان برسیم.

About Author