تهیه مسکن کارگری از اولویت‌های جامعه کارفرمایان استان یزد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این که بخش قابل توجهی از حقوق و دستمزد کارگران برای اجاره بها صرف می‌شود، تهیه مسکن کارگری را از اولویت های جامعه کارفرمایان استان خواند.
به گزارش ساقی آذربایجان «عماد تشکری» در دیدار با «سیدعلی عزالدینی» مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی و «علی اکبر حجت» رئیس کانون کارفرمایان استان یزد بر توجه بیشتر به قشر زحمتکش کارگری استان تاکید کرد و گفت: جامعه کارگری استان همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه داشته و باید سعی کنیم مشکلات پیش روی این جامعه را در حد امکان برطرف سازیم.
وی مسکن را مهمترین دغدغه کارگران دانست و اظهار کرد: بخش قابل توجهی از حقوق و دستمزد کارگران برای اجاره بها صرف می‌شود و تهیه مسکن کارگری از اولویت‌های جامعه کارفرمایان استان یزد محسوب می‌شود.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا در حل مشکل زمین برای ساخت مسکن کارگری همکاری‌های لازم را بعمل آورد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نگاه مثبتی برای تهیه مسکن کارگری از طرف کارفرمایان وجود دارد و دغدغه چندین ساله کارفرمایان استان است که در صورت تامین زمین ساخت مسکن نیز پیگیری می‌شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، تشکری در پایان خاطرنشان کرد: استان یزد در ثبت نام از کارگران متقاضی تهیه مسکن جزو پیش‌قراولان کشور محسوب می‌شود که امیدواریم به زودی طرح ساخت مسکن کارگری در استان کلید بخورد.

About Author