تصویب تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به تحقیق و تفحص از هزینه‌کرد احیای دریاچه ارومیه گفت: این تحقیق و تفحص در مجلس رای آورد و بنابراین از هزینه‌کرد آن تحقیق و تفحص شده و در کمیسیون از آن دفاع شد.
به گزارش ساقی آذربایجان،حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به شکایت خود به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، اظهار داشت: این شکایت در مورد علل ضعف در خرید و فروش سیب ارومیه بوده که در کمیسیون اصل ۹۰ علیه مسئولان وزارتخانه مطرح است.
وی در ادامه نیز با اشاره به تحقیق و تفحص از هزینه‌کرد احیای دریاچه ارومیه تصریح کرد: این تحقیق و تفحص در مجلس رای آورد و بنابراین از هزینه‌کرد آن تحقیق و تفحص شده و در کمیسیون از آن دفاع شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: طراح این شکایت، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد و نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بود و توسط نمایندگان ارومیه نیز این تحقیق و تفحص امضا شد.
وی بیان کرد: بنابراین پس از پایان تحقیق و تفحص از هزینه‌کرد ستاد احیای دریاچه ارومیه، گزارش آن طی مراحلی در مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.
حجت‌الاسلام ذاکر در ادامه نیز اظهار داشت: هم اکنون طرح ساماندهی کارکنان دولت که در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح است، مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

About Author