تعطیلی کارخانه تولید خودرو در تبریز!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت تعیین تکلیف پرونده واحد تولیدی صنعت خودرو در تبریز گفت: با توجه به ظرفیت بالای صنعتی این واحد تولیدی به صورت جدی پیگیر احیای این شرکت خودروساز هستیم.

صابر پرنیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران به آخرین وضعیت پرونده قضایی شرکت صنعت خودرو اشاره کرد و اظهار کرد: این کارخانه متاسفانه به دلیل این که نتوانسته به تعهدات خود عمل کند از سراسر کشور شاکیانی دارد که منجربه تعطیلی این واحد صنعتی شده است.

وی افزود: از طریق دادگستری کل استان و همچنین دادگستری تهران پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم به زودی وضعیت این کارخانه تعیین تکلیف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ماشین آلات موجود و ظرفیت بالای صنعتی، امکان تولید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار خودرو در این کارخانه وجود دارد.

پرنیان ادامه داد: فعالیت این واحد صنعتی علاوه بر این که می تواند به تنظیم بازار خودرو کمک کند موجب ایجاد اشتغال و تحرک قابل توجه در صنعت قطعه سازی استان خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: امیدواریم با حمایت دستگاه قضایی و ورود وزارت صمت شاهد احیای این واحد صنعتی باشیم تا مردم از مواهب فعالیت این واحد بزرگ صنعتی در استان بهره مند شوند.

About Author