توزیع بیش از۷۰۰۰ تن گاز مایع در استان اردبیل بصورت الکترونیکی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۷۰۰۰ تن گاز مایع در نواحی شش گانه استان بصورت الکترونیک توزیع شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی درباره مدیریت الکترونیکی گاز مایع با زیر ساخت بانکی و اجرای مطلوب این طرح در منطقه اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری هفت هزار و ۴۶۳ تن گاز مایع در این استان تامین و توزیع شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد کاهش داشته است.
مدیر منطقه هدف از اجرای این طرح را تامین رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیر مجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستانهای زیر پوشش اعلام کرد.
مدنی تاکید کرد : با اجرای این طرح، توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی که در سایت تجارت آسان به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام شده است، اجرایی خواهد شد و افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند، می توانند بدون واسطه و بصورت غیر حضوری، با مراجعه‌ به سایت تجارت آسان در این سامانه ثبت نام کنند و سیلندر گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ مصوب وزارت صمت از طریق کارتخوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

About Author