توسعه استان نباید دقیقه‌ای متوقف شود

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم هم‌افزایی برای پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌های کاری در استان گفت: نظام مدیریتی استان باید با سرعت کارها و توسعه را پیش ببرد طوری که کارها نباید حتی ذره‌ای عقب بیفتد.

به نقل از روابط‌ عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مالک رحمتی صبح روز سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه تبریز در جمع تعدادی از مدیران استانداری افزود: تلاش مضاعف برای انجام امور به‌ویژه با در نظر گرفتن اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، اهمیت ۲ چندان دارد.

وی اضافه کرد: همه باید توجه کنیم که برگزاری انتخاباتی پرشور، امن، رقابتی و سالم، نقطه عطف فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: بزرگ‌ترین آزمون پیشروی استانداری برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی است و در نشست دیروز با مجمع نمایندگان استان نیز برگزاری انتخابات یکی از دغدغه‌های اصلی بود و ما امین مردم در انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه کارهای استان را از همین لحظه با جدیت دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: مرحوم خرم به واقع در این استان زحمت کشیده اند و تلاش شبانه روزی داشته اند.

رحمتی ادامه داد: در این برهه وظیفه ماست که با اتحاد و انسجام و مدیریت دقیق انتخابات را باشکوه برگزار کنیم به‌خصوص که این انتخابات در گام دوم انقلاب جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی تأکید کرد: باید از مدیران صفی و ستادی بهترین حمایت را برای انجام هر چه‌ بهتر برنامه‌های پیشروی آذربایجان شرقی انجام دهیم.

رحمتی همچنین در نخستین روز خدمت خود به عنوان نماینده عالی دولت مردمی در آذربایجان شرقی به شهدای استان ادای احترام کرد.

استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز به دیدار شهدای مدافع حرم نیز رفت و در نهایت بر سر مزار شهدای سلامت حاضر شد.

About Author