حمایت دادستان پارس آباد از انتقادات سازنده خبرنگاران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد در نشست با خبرنگاران با تاکید بر روحیه مسئولیت پذیری مسئولان گفت: هر فردی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرد باید از جان و مال خود گذشته و شبانه روز برای حل مشکلات مردم تلاش کند، در غیر اینصورت مسئولیتی بگیرد و به مردم خدمت نکند مرتکب خیانت شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان ناصراسکندری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد مغان در این نشست اظهار داشت: آن دسته از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ که با مطالبه‌گری و انتقاد سازنده اخبار را به درستی  منتشر می‌کنند مورد حمایت قرار می گیرند.
وی با اشاره بر اینکه خبرنگاران در تهیه و انعکاس خبر باید مصلحت جامعه را در نظر بگیرند ،توضیح داد: اصحاب رسانه از انتشار اخباری که باعث انحراف جامعه از مسیر درست می‌شود، جدا  خودداری و پرهیز کنند.
وی با تاکید برتاّمین امنیت اجتماعی، اضافه کرد: ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی ، اشخاصی که موجب سلب امنیت، آرامش و سلامت مردم شوند،برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
اسکندری گفت : تشدید برخورد و توقیف خودروهای فاقد پلاک  دراین شهرستان در حال اجرا است و برابر قانون تردد خودروهای فاقد پلاک و پلاک های دستکاری و مخدوش  ممنوع بوده و ماموران انتظامی درصورت مشاهده خودرو را توقیف و به پارکینگ انتقال می دهند.
شهرستان مرزی پارس آباد مغان در شمالی ترین نقطه کشور واقع شده است که با وجود پتانسیل های منطقه ای خود در زمینه کشاورزی و عمرانی بهترین مکان برای سرمایه گذاری

About Author