حمایت همه جانبه دادگستری زنجان از شرکت‌های دانش بنیان

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان رویکرد اصلی و مهم دادگستری زنجان است.
به گزارش ساقی آذربایجان،حجت‌الاسلام صادقی نیارکی در دومین جلسه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در زنجان گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای تسهیل و تسریع در حل مشکلات وظیفه همه دستگاه هاست.
او گفت: نگاه به شرکت‌های دانش بنیان با توجه به شعار سال بایدنگاه حمایتی و تلاش برای رفع مشکلات و موانع باشد و برطرف کردن مشکلات وظیفه همه دستگاه‌ها است.
رییس کل دادگستری استان زنجان بابیان اینکه مصداق بارز نگاه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان از سوی دستگاه‌های صمت، بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی و محیط زیست، تسهیل و ارائه خدمات روان و بعضا ارائه تخفیفات مالیاتی است، گفت: این نگاه حمایتی در حقیقت عمل به شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.
او حمایت از نخبگان در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه تولید دانش بنیان برای پیاده کردن ایده‌های جدید در حوزه تولید آنهم با بهره گیری از دانش روز دنیا امری ضروری دانست و گفت:استفاده از ظرفیت‌های ممتاز شرکت‌های دانش بنیان و نیروی کارآمد و نخبه در استان که در تأمین برخی اقلام و کالا‌های با کیفیت امری ضروری است و چرا نباید راه را برای این شرکت‌ها هموار کرد.
به گفته‌ی حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی حمایت همه جانبه دادگستری استان زنجان از تولید داخل، سرمایه گذاران در استان، خاصه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان، رویکرد اصلی و مهم است و در این راستا با تمام توان و قدرت اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد شد.
او در ادامه با توجه به درخواست تعدادی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان استان مبنی بر رفع مشکلات زمین، امور مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی و محیط زیست به دادستان مرکز استان دستور داد در اولین فرصت کارگروهی متشکل از دستگاه‌های مذکور تشکیل و خروجی جلسه را به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کند.

About Author