در مقابل هر گونه فشاری برای انتصابات از طریق شورا کوتاه نمی‌آییم

در مقابل هر گونه فشاری برای انتصابات از طریق شورا ایستاده‌ایم و پس از این نیز خواهیم ایستاد و روحیه شخصی من این نیست که در مقابل چنین فشارهایی کوتاه بیایم.

یعقوب هوشیار عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار فارس در تبریز در خصوص وعده آسفالت معابر بالای ۶ متر تبریز تا پایان تابستان اظهار داشت: آسفالت معابر و خیابان های تبریز یکی از پروژه های بزرگ شهری است که ۱۲۰ هزار تن آسفالت ریزی تاکنون انجام شده و تلاش می‌کنیم این میزان را امسال به ۳۰۰ هزار تن برسانیم و در این زمینه مشکلی از بابت تولید آسفالت نداریم.

وی مناطق محروم را اولویت اجرای پروژه‌های آسفالت ریزی اعلام کرد و افزود: برای نمونه در منطقه چهار بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت ریزی شده و تلاش داریم تا پایان شهریور این رویه به صورت هدفمند پیگیری شود و بر همین اساس روزانه بیش از هزار تن آسفالت ریزی صورت می گیرد و بالای ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای امسال در زمینه آسفالت معابر سطح شهر در نظر گرفته شده است.

شهردار تبریز در خصوص انتخابات اخیر هیأت رئیسه شورای شهر و برخی شایعات در خصوص تلاش برخی افراد برای ورود به بدنه شهرداری نیز گفت: تاکنون در مقابل هر گونه فشاری برای انتصابات از طریق شورا ایستاده‌ایم و پس از این نیز خواهیم ایستاد و روحیه شخصی من این نیست که در مقابل چنین فشارهایی کوتاه بیایم.

وی با تاکید بر اینکه البته همه اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری فعلی نتیجه همگرایی شهرداری، شورا و مردم تبریز بوده، خاطرنشان کرد: در ۱۶ ماه گذشته تحت فشار هیچ عضو شورا انتصابی صورت نگرفته و تا زمانی نیز که در این سمت باشم اجازه رخ دادن چنین اتفاقی را نخواهم داد.

هوشیار تصریح کرد: رویکرد ما در حوزه مدیریتی تربیت مدیران برای آینده است و در همین زمینه در حال حاضر ۴۰ مدیر جوان زیر ۴۰ سال در بدنه شهرداری در حال تربیت هستند.

About Author