سامانه اینترنتی بررسی طرح های سرمایه گذاری در ماکو به راه افتاد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای یکپارچه سازی و تسهیل فرآیند واگذاری زمین به سرمایه گذاران با هدف مراجعه حداقلی ارباب رجوع به سازمان، سامانه واگذاری زمین و بررسی طرح های سرمایه گذاری (آرمکس) در این منطقه راه اندازی شده است.
محسن حافظی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه درخواست‌های واگذاری زمین از سوی متقاضیان سرمایه گذاری از طریق سامانه معمول و ضمن عدم پذیرش فیزیکی هر گونه درخواست سرمایه گذاری، تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن مراجعه حضوری به سازمان صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: با شناسایی و رفع مشکلات توانستیم بیش از ۵۰ درصد از تعداد مراجعه های حضوری به سازمان را کاسته و گام ارزشمند در راستای توسعه دولت الکترونیک برداریم.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://my.makufz.org سامانه مدیریت فرآیند های سازمان منطقه آزاد ماکو نسبت به تقاضای خود اقدام کنند.
منطقه آزاد ماکو بزرگترین منطقه آزاد کشور شامل شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت بوده و در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

About Author