سولدو در اندیشه فرار بزرگ

تراکتور برای فرار از بحران نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز در بازی این هفته خود دارد.
به گزارش “ورزش سه”، باشگاه تراکتور بعد از متحمل شدن سه شکست در چهار بازی نخست لیگ بیست و یکم، به همکاری خود با فیروز کریمی پایان داد و زونیمیر سولدو را جانشین او کرد. سرمربی کروات در اولین گام با تراکتور به تساوی بدون گل مقابل سپاهان در اصفهان دست یافت که نتیجه خوبی بود.
شاگردان سولدو در گام دوم با هدایت این مربی، پدیده را در تبریز شکست دادند و سپس فولاد را در اهواز با نتیجه مساوی بدون گل متوقف کردند. این گونه بود که شیب نزولی تراکتور با سرمربی جدید متوقف و اوضاع کمی امیدوار کننده شد.
طی دو بازی اخیر اما تراکتوری ها دو باخت متوالی مقابل آلومینیوم و مس رفسنجان متحمل شدند تا همه چیز به خانه اول برگردد. آنها خیلی زود به روند نزولی چند هفته پیش خود برگشتند و اینک در مکان دوازدهم جدول رده بندی حضور و تنها ۲ امتیاز با تیم ماقبل آخر لیگ فاصله دارند.
ادامه این روند قطعا شرایط را مثل آغاز فصل بحرانی خواهد کرد و تیم سولدو برای خروج از چنین شرایطی، نیاز مبرمی به کسب برد مقابل نفت مسجد سلیمان دارد؛ تیمی که با ۷ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی حضور دارد و همسایه سرخ پوشان در جدول است. با توجه به جو موجود در جامعه هواداری فوتبال آذربایجان، هر نتیجه ای جز برد می تواند اتفاقاتی غیرقابل پیش بینی را منجر شود و تراکتوری ها برای اینکه آرامش را به اردوی خود برگردانند، این روزها سخت در تلاش هستند تا با آمادگی کامل در تبریز برای کسب هر سه امتیاز مقابل نفت به میدان بروند.

About Author