نوستالژی بازی در لیگ یک؛ دو بازی با یک بلیط

ورزشگاه کارگران تهران میزبان دو بازی لیگ دسته اول فوتبال ایران در یک روز خواهد بود.
به گزارش ورزش سه، اگر از فوتبالی های دهه شصت و هفتاد باشید حتما به یاد خواهید آورد روزهایی را که ورزشگاه آزادی یا شیرودی در یک روز، میزبان دو بازی بودند؛ جایی که معمولا استقلال و پرسپولیس بازی هایشان با چند ساعت اختلاف در این ورزشگاهها برگزار می شد و شاهد تلاقی هواداران دو تیم هم می بودیم.
هواداران تیمی که بازی اش بعد از بازی تیم رقیب قرار بود برگزار شود و ساعتی قبل تر وارد ورزشگاه می شدند، این شانس را داشتند که با بلیط بازی تیم خودی، بازی در حال انجام را هم تماشا کنند؛ همان طور که هواداران تیم رقیب هم می توانستند در ورزشگاه مانده و بازی بعدی را تماشا کنند! در این بین شیطنت ها و حواشی هایی هم روی سکوها رخ می داد اما آن چه اینک از آن روزها به یاد مانده، یک نوستالژی شیرین است.
با اعلام برنامه بازی های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران شاهد رقم خوردن این اتفاق بعد از سال ها در فوتبال کشور هستیم؛ جایی که قرار است ورزشگاه کارگران تهران در یک روز میزبان دو بازی باشد.
بر اساس اعلام سازمان لیگ، دیدار تیم های ویستا توربین تهران و شهرداری همدان ساعت ۱۳:۴۵ امروز سه شنبه در ورزشگاه کارگران برگزار می شود و ساعت ۱۷ همان روز و در همان ورزشگاه، تیم های خوشه طلایی ساوه و ماشین سازی هم به مصاف هم خواهند رفت. البته تفاوت عمده این دو بازی با بازی هایی که به عنوان خاطراتی دور در ذهن اهالی فوتبال مانده، سکوهایی است که به دلیل عدم حضور تماشاگران همچنان خالی است.

About Author