شناسایی ۶۹ نقطه در محدوده منابع آبی برای سرمایه گذاری در اردبیل

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: ۶۹ نقطه در محدوده منابع آبی استان شناسایی شده و آماده سرمایه گذاری است.
به گزارش ساقی آذربایجان، بهروز محمدی از شناسایی ۶۹ نقطه در محدوده منابع آبی استان برای سرمایه گذاری خبر داد و گفت: زمینه برای سرمایه گذاری تولید محور در این نقاط آماده و پی ریزی شده است.
معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در نشست مشترک با فرمانده مرزبانی استان با اشاره به برنامه‌های بخش آب استان به منظور حمایت از سرمایه گذاری و رونق تولید در استان گفت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل طبق برنامه ریزی بعمل آمده از هرگونه سرمایه گذاری در حاشیه منابع و تاسیسات آبی استقبال می‌کند.
محمدی با بیان اینکه حاشیه سدها، رودخانه‌ها و تاسیسات آبی استان برای واگذاری به بخش خصوصی آماده و مهیا شده است، گفت: منابع آبی استان ظرفیت بسیار بالایی است که با استفاده از این ظرفیت می‌توان بخش قابل توجهی از موانع اشتغالزایی و تولید را برطرف کرد.
مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و شعار سال جاری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نسبت به شناسایی کلیه پتانسیل‌های سرمایه گذاری شرکت در حاشیه تاسیسات آبی و رودخانه‌های استان اقدام نموده است و بر اساس تفاهم نامه فی مابین وزارت نیرو و میراث فرهنگی و گردشگری، با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان از طریق فراخوان عمومی واگذار خواهد شد.
کریم قرایی می‌گوید:برای شناسایی و جذب سرمایه گذاران و متقاضیان از راهنمایی و همراهی‌های عوامل ذیربط استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان استفاده می‌شود.
فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز در این نشست از آمادگی و حمایت همه جانبه عوامل مرزبانی استان برای ایجاد فضای امن و توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذاری در حاشیه رود ارس خبر داد.

About Author