صادرات بیش از ۴۰ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از صدور بیش از ۴۰ هزار برگ بارنامه از ابتدای سال جاری در استان اردبیل خبر داد.
به گزارش ساقی آذربایجان ،وحید میرمحمدی در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان نمین اظهار کرد: بیش از ۵۶۳ هزار تن کالا در استان اردبیل جا به جا شده است که برای این مقدار بیش از ۴۰ هزار برگ بارنامه از ابتدای سال جاری صادر شده است.
وی سیمان، سیب زمینی، گازوئیل، آب معدنی، گندم، شمش آهن، بنزین و انواع هندوانه را عمده کالاهای جابجا شده استان اردبیل در چند ماه گذشته عنوان کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.
رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا را در این استان یادآور شد و بیان کرد: ۴ شهرستان اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار بیشترین میزان جا بجایی کالا را در دو ماه گذشته به خود اختصاص داده اند.
میرمحمدی افزود: ۲ پایانه کالا و ۱۳ هزار و ۵۵۰ ناوگان در این حوزه مشغول فعالیت هستند که ۱۲ هزار راننده در حوزه کالا در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
با بیان اینکه در قالب کمیسیون راهداری نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

About Author