ضرورت فعال سازی اماکن ورزشی راکد شهر تبریز

شهردار تبریز بر ضرورت آماده‌سازی فضاهای ورزشی سطح شهر تاکید کرد و گفت: اماکن ورزشی راکد و مشکل دار نیز هرچه سریع تر بازسازی و فعال شود.

یعقوب هوشیار در بازدید از اماکن وزرشی این شهر با بیان اینکه فضاهای ورزشی شهر پس از بازسازی باید در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، افزود: چمن مصنوعی در زمین فوتبال استادیوم الغدیر در حال نصب است که پس از نصب جهت استفاده ورزشکاران و تیم‌های ورزشی همزمان با ۲۹ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: بازسازی سالن‌های ورزشی سرپوشیده شقایق و رفع معارض زمین فوتبال خاکی رضوانشهر از برنامه‌های شهرداری در راستای احیا، بهسازی و توسعه اماکن ورزشی شهر بوده و قرار است به‌ زودی و پس از رفع معارض و مشکلات، این سالن ها بازسازی و تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

شهردار تبریز به واحد املاک و شهرداری منطقه ۶ دستور داد تا نسبت به رفع معارض مسیر دسترسی به سالن فوتسال، زورخانه و خوابگاه شهدای خطیب را که هم اکنون پلمب شده است، اقدام کند تا این مجموعه نیز جهت استفاده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

هوشیار، با بیان اینکه هزینه‌های احیا و توسعه فضاهای ورزشی شهر در بودجه سال آتی پیش بینی شده است، ادامه داد: بازسازی اماکن ورزشی و دسترسی آسان به این فضاها بخصوص در مناطق کم‌برخوردار ضروری است.

About Author