غفلت از کیفیت کالا و خدمات قابل توجیه نیست

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: نباید اجازه داد که اعتماد مردم به نشان استاندارد دچار خدشه شود و توجه جدی به مؤلفه های کیفیت، با رعایت دقیق شاخص و مؤلفه‌های استاندارد امکان پذیر است که در این راستا هرگونه غفلت در بحث کیفیت، قابل توجیه نبوده و غیرقابل پذیرش است.
به گزارش ساقی آذربایجان داریوش اشکانی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به داشتن افراد متخصص در بخش ها و حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی و وجود تنوع محصولات در این استان، باید تولید در مسیری قرار گیرد که به سمت و سوی کیفیت هدایت شود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه امروزه نگاه مردم نسبت به استاندارد و کیفیت کالاهای داخلی تغییر یافته و بسیار مطلوب شده است.
این مسوول ادامه داد: بر این اساس با کنترل و نظارت‌های دقیقی که اداره کل استاندارد استان، بر روی کیفیت کالاهای تولید داخلی دارد، از ورود کالاهای بی کیفیت به استان و حتی کشور جلوگیری کرده و اعتماد و باور مردم به نشان استاندارد بیش از گذشته تقویت شده است.
وی اظهارداشت: استان زنجان، بستر بسیار مناسبی برای ایجاد واحد تولیدی است در این میان استاندارد استان وظیفه دارد، با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص و همچنین استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی مناسب، باور مردم به نشان استاندارد را تقویت کند تا کالاهای تولید داخلی با کیفیت مطلوب در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.
مدیرکل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: استاندارد سازی و ارتقای کیفیت یک خواسته به حق است و مردم حق دارند که در این زمینه تقاضا داشته باشند و اداره کل استاندارد استان نیز در راستای اجرای منویات رهبری بر حمایت از تولید داخل و مساعدت های لازم برای ارتقای کیفی فرآورده های تولیدی تاکید و تلاش دارد.

About Author