فراخوان برای ترجمه و نشر آثار ایرانی در ترکیه

آژانس ادبی و ترجمه پل با بیان این‌که در هفتمین دوره «فلوشیپ استانبول» در اسفندماه حضور خواهد داشت، برای همکاری با ناشران و مولفان و ترجمه و نشر آثار ایرانی در ترکیه اعلام آمادگی کرده است.
آژانس ادبی و ترجمه پل اعلام کرد برای معرفی صدها عنوان کتاب از تازه‌های نشر ایران در این برنامه در ترکیه شرکت خواهد کرد؛ ملاقات با ناشران و آژانس‌های ادبی از کشور ترکیه و دیگر کشورهای شرکت‌کننده در این رویداد بین‌المللی برای بازاریابی جهت فروش رایت آثار ایرانی در زبان ترکی استانبولی و دیگر زبان‌های خارجی و آشنایی با تازه‌های نشر کشورهای مختلف برای خرید رایت زبان فارسی آن‌ها برای ترجمه و نشر در ایران با همکاری ناشران ایرانی از دیگر برنامه‌های این موسسه در دوره هفتم فلوشیپ استانبول خواهد بود.
دوره هفتم این فلوشیپ از ۸ تا ۱۰ ماه مارس ۲۰۲۰ (۱۶ تا ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰) در استانبول و با شرکت نزدیک به ۵۰۰ ناشر و آژانس ادبی از ترکیه و ده‌ها کشور خارجی دیگر برگزار خواهد شد.
آژانس ادبی پل در شش دوره قبلی فلوشیپ استانبول حضور داشته و توانسته است از این طریق موجبات ترجمه و نشر بیش از ۳۰ کتاب ایرانی را در کشور ترکیه فراهم آورد.

About Author