ماجرای جابجایی مکان نشست خبری وزرای خارجه ایران و سعودی چه بود؟

در نشست خبری وزیران خارجه ایران و عربستان به درخواست هیات سعودی محل نشست از تالار آیینه به سالن مذاکرات تغییر کرد. روزنامه وابسته به صداوسیما اعلام کرد که سالن نشست خبری وزرای خارجه ایران و عربستان به‌خاطر وجود تصویری از شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر کرده بود.

روزنامه جام جم وابسته به صداوسیما اعلام کرد که سالن نشست خبری وزرای خارجه ایران و عربستان به‌خاطر وجود تصویری از شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر کرد.

خبرنگار جام جم در ویدیویی علت جا‌به‌جایی ناگهانی نشست مشترک وزرای خارجه ایران و سعودی در ساختمان وزارت خارجه را تصویری از شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

در نشست خبری امروز وزیران خارجه ایران و عربستان به درخواست هیات سعودی محل نشست، از تالار آیینه به سالن مذاکرات تغییر کرد.

در واکنش به این خبر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه، گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگو‌های رسانه‌ای وزاری خارجه ایران و عربستان سعودی را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.

عباس عبدی، فعال سیاسی نیز در توییتی نوشت: با تغییر محل مصاحبه مخالف نیستم. اصولا اصل ایجاد این روابط مستلزم رعایت برخی نکات است.ولی آنانی که تا دیروز حاج قاسم را فریاد می‌زدند اگر این اتفاق در زمان ظریف رخ می‌داد چه می‌کردند؟‏ سرتان را پایین بگیرید و بروید. خود را در حد یک مهره حقیر تنزل داده بودید بیشتر ادامه ندهید.

About Author