مامور قلابی در تبریز دستگیر شد

محمد نعمتی، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مأمور اطلاعات اقدام به سوءاستفاده از برخی شهروندان و مغازه‌داران کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۹ اندیشه قرار گرفت. وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی در نهایت طی یک عملیات غافلگیرانه متهم شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تصریح کرد: از متهم دستگیر شده کارت شناسایی جعلی و تعدادی مهر اداری جهت معرفی خود به عنوان مأمور کشف و متهم در تحقیقات به عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

About Author