ما و هواداران از قضاوت‌های یک‌طرفه خسته شده‌ایم

ایوب بهتاج در گفت‌و‌گو اظهار داشت: گل دوم تراکتور در مقابل ملوان کاملا صحیح بود، نمی‌دانم داور با چه استدلالی گل ما را مردود اعلام کرد. همچنین بازیکن ملوان دقیقه پنج بازی خطای شدیدی روی رضا اسدی انجام داد که مستحق دریافت کارت قرمز بود، ولی در کمال ناباوری حتی خطا هم اعلام نشد. ما هر هفته از داوری متضرر می‌شویم. چرا اشتباهات داوری فقط علیه تراکتور است؟

وی افزود: همان‌طور که به هواداران قول داده بودم، بعد بازی با مس رفسنجان با آقای افشاریان جلسه‌ای برگزار کردم و ایشان قول مساعد داد تا کمیته داوران در انتخاب داوران بازی‌های تراکتور وسواس بیشتری داشته باشد.

بهتاج توضیح داد: چرا در دو هفته اخیر داورانی برای بازی‌های تراکتور انتخاب می‌شوند که نخستین قضاوتشان در لیگ امسال است؟ ما به این موضوع اعتراض کرده بودیم. متاسفانه در روز روشن گل ما را مردود اعلام کردند، ما و هواداران از قضاوت‌های یک‌طرفه و این ناعدالتی‌ها خسته شده‌ایم و نمی‌دانیم حرفمان را به چه کسی بگوییم. آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال چه کسی پاسخ هواداران پرشور تراکتور و امتیازات از دست رفته را خواهد داد؟.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: من بلافاصله بعد از پایان بازی با آقای افشاریان تماس گرفته و نسبت به عملکرد تیم داوری این دیدار شکایت و اعتراض کردم. اما می‌دانیم آب رفته به جوی برنمی‌گردد.

About Author