محور مهاباد – ارومیه پر ترددترین محور آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ارسلان شکری افزود : میزان تردد در محور مهاباد – ارومیه ( رشکان – ارومیه ) به عنوان پر تردد ترین محور در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۳۲ درصد افزایش داشته است.
به گزارش ساقی آذربایجانوی افزود : ۷ درصد تردد وسایل نقلیه در محور ذکر شده متعلق به تردد وسائل نقلیه سنگین بوده و سرعت متوسط تردد وسائل نقلیه در آن افزون بر ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، این مقام مسئول ادامه داد : در شهریور ماه امسال بعد از محور مهاباد – ارومیه ( رشکان – ارومیه ) ، بیشترین تردد به ترتیب در محورهای ارومیه – مهاباد ( ارومیه – رشکان ) ، سلماس – ارومیه و ارومیه – سلماس انجام گرفت.
شکری اظهار کرد : آمار تردد ورودی و خروجی به استان در شهریور ماه سال جاری تقریبا نزدیک به هم است بطوریکه بالغ بر یک میلیون و ۱۷۴ هزار تردد ورودی و نزدیک به یک میلیون و ۱۶۲ هزار تردد خروجی به استان در این ماه صورت گرفته است.
دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان با اشاره به اینکه در شهریور ماه امسال بیشترین آمار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ترتیب متعلق بود به خودروهای شخصی ، گروه ناوگان باری و گروه باری – کامیون ، از کاربران جاده ای خواست با رعایت کامل قوانین و مقررات ایمنی در محورها تردد کنند و بروز هر گونه مشکل در جاده ها را با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات بوجود آماده اقدام شود.

About Author