مدال‌آوران کشتی مازندران با حضور وزیر ورزش تجلیل می شوند

احمد حسین زادگان با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در منازل امیرحسین زارع و محمدهادی ساروی ۲ کشتی گیر آملی و علی اکبر یوسفی، کشتی گیر بابلی در رقابت های کشتی قهرمانی جهان که به مدال طلا دست یافتند با خانوادهایشان دیدار کرد.
وی در این دیدار ضمن تبریک به خانواده های این کشتی گیران گفت: امروز به نمایندگی از مردم مازندران در این شهرها حضور یافتم تا از خانواده های پهلوانان مازندرانی برای تربیت این فرزندان تشکر کنم زیرا با وجود اینکه خانواده ها نقش اول را در پیروزی مدال آوران دارند، ولی متاسفانه کمتر دیده می شوند.
استاندار مازندران ادامه داد: برای پیشرفت و توسعه استان چه از لحاظ عمرانی و چه ورزشی باید همه کنار هم باشیم و در کنار هم تلاش کنیم که خوشبختانه تلاش استان در ورزش کشتی به ثمر نشست و باعث افتخار است که پرچم کشورمان توسط شیرمردان مازندرانی در جهان به اهتزاز در آمده است.
وی به افتخار آفرینی مازندرانی ها در رقابت های اخیر کشتی جهان اشاره کرد و افزود: هم در کشتی آزاد و هم کشتی فرنگی، مازندران همانند ادوار گذشته سهم بسیار بالایی را در کسب مدال داشت که افتخار بزرگی است.

حسین زادگان از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران مازندرانی خبر داد و گفت : این مراسم در هفته جاری و احتمالا روز جمعه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و از مدال آوران رقابت های المپیک و کشتی قهرمانی جهان تجلیل می شود.
وی تصریح کرد: طبق قول داده شده، مقرر شد تا به ترتیب به نفرات کسب کننده مدال های طلا، نقره و برنز در بازی های المپیک ۵۰، ۳۰ و ۲۰ سکه طلا اهداء شود.
به گفته او برای ورزشکارانی که در رقابت های جهانی کشتی نیز به مدال دست یافتند با همکاری شورای شهرها و خیرین ورزش دوست جوایزی اهدا خواهد شد.
استاندار مازندران در این دیدار همچنین از اقدامات مربیان محلی کشتی گیران مازنی تشکر و قدردانی کرد و گفت: مربیان محلی با وجود اینکه اسمشان دیده نمی شود ولی نقش مهم و به سزایی در رسیدن این افراد به مدال دارند.

About Author