مدیران سرمایه نمادین سیستم آموزش عالی هستند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مسوولان و مدیران در نظام آموزش عالی سرمایه‌های نمادین این سیستم هستند و باید قدردان آنها باشیم.
نخستین جلسه شورای معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوره جدید با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر جدید علوم و منصور غلامی وزیر پیشین این وزارتخانه برگزار شد.
زلفی‌گل در اولین جلسه خود با اعضای شورای معاونان وزارت علوم، اظهار داشت: مدیریت در این شرایط که کشور درگیر مشکلات متعدد از جمله همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، محدودیت منابع اعتباری و تحریم‌های ظالمانه، مشکلات روحی و روانی به وجود آمده از حضور نداشتن دانشگاهیان در کلاس‌ها، بسیار سخت و دشوار است و کسانی که در مسوولیت‌های مختلف خدمت می‌کنند عاشق کشورشان هستند.
وی افزود: مسوولان و مدیران در نظام آموزش عالی سرمایه‌های نمادین این سیستم هستند و باید قدردان آنها باشیم. همچنین سپاسگزار خداوند هستم که منصور غلامی وزیر پیشین علوم حقیقات و فناوری به عنوان یک استاد بزرگ در دانشگاه بوعلی سینا حضور داشت و از همه مهم‌تر سر راه من قرار گرفت و مسیر زندگی بنده را تغییر داد.
به گفته زلفی گل، بی‌تردید اعتماد وزیر علوم به بنده و واگذاری نخستین مسوولیت اجرایی توسط او موجب شد، اولین جرقه‌های مسوولیت اجرایی در درون من روشن شود و امیدوارم که همواره در سیستم آموزش عالی کشور سربلند و سلامت باشند.

About Author