مردی پسرش را کشت و ۴ روز جسدش را در خانه نگه داشت

این متهم بعد از اینکه پسرش را با ضربات قیچی کشته بود جسد او را در خانه نگه داشته بود تا برایش عزاداری کند.

بوی تعفن راز قتل را لو داد.

مردی یک سال قبل با کلانتری ۱۱۰ شهدا تماس گرفت و گفت: چند روز است که از خانه همسایه‌مان بوی تعفن به مشام می‌رسد. چند بار من و سایر همسایه‌ها به مرد همسایه به نام نادر اعتراض کردیم و علت بو را از او جویا شدیم اما او مدعی است زباله‌ها در خانه‌اش انباشته شده و بوی تعفن ناشی از زباله‌هاست.

او ادامه داد: ما به همسایه‌مان مشکوک هستیم. او همیشه با پسر معتادش به نام صدرا درگیر بود و حالا چند روز است صدای پسرش را نشنیده و او را ندیده‌ایم.

با این تماس تلفنی ماموران کلانتری به آپارتمان مورد نظر رفتند و به بازجویی از نادر پرداختند. نادر ۶۰ساله که سعی داشت با دروغگویی‌هایش پلیس را گمراه کند به ناچار در را برای ماموران گشود و ماموران با جسد متعفن پسرش در حمام روبه‌رو شدند. شواهد نشان می‌داد چهار روز از مرگ این جوان گذشته است.

جسد پسر ۲۹ساله با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکی قانونی علت مرگ را خونریزی ناشی از بریدگی‌های جسم تیز در بدن اعلام کرد.

در نهایت پدر مقتول اعتراف کرد پسرش را کشته است. او گفت: پسرم مدتی بود به مواد مخدر معتاد شده بود، به خاطر اعتیاد مدام با هم درگیر بودیم. من و همسرم چند بار از او خواستیم به کمپ ترک اعتیاد برود و مواد مخدر را کنار بگذارد اما قبول نمی‌کرد.

تا اینکه آخرین بار با او درگیر شدم و در اوج عصبانیت چند ضربه قیچی به او زدم. وقتی به خودم آمدم پسرم جان سپرده بود. به همین خاطر جسد او را به حمام بردم و چند روز آن را نگه داشتم. نمی‌دانستم با جسد چه‌کار کنم که همسایه‌ها پلیس را مطلع کردند.

می‌خواستم برای پسرم عزاداری کنم

به دنبال اعترافات این مرد، او به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده، نادر در حالی که اشک می‌ریخت از قتل پسرش ابراز پشیمانی کرد و گفت: پسرم معتاد بود. او وسایل خانه را می‌فروخت و خرج اعتیادش می‌کرد.

به همین خاطر چند بار با هم درگیر شده بودیم و همسایه‌ها بارها صدای درگیری ما را شنیده بودند. آخرین بار درگیری میان ما بالا گرفت و من در اوج خشم چند ضربه قیچی به او زدم اما از مرگ پسرم پشیمان هستم. باور کنید اصلاً متوجه رفتارم نبودم و در آن لحظه حال عادی نداشتم.

او درباره اینکه چرا جسد را نگهداری کرده است گفت قصد داشته برای پسرش عزاداری کند و به همین دلیل جسد را نگه داشته است.

با پایان دفاعیات این متهم، قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

About Author