دبیرکل حزب کارگزاران درباره انتظارات و مطالبات اصلاح طلبان از پزشکیان توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران، که مهمان «کافه خبر» بود، در پاسخ به این سوال که میگویند اعضای جبهه اصلاحات و احزاب اصلاحطلب، از آقای پزشکیان انتظار و مطالبه دارند که در دولت چهاردهم حضور داشته باشند. آیا شما این را منطقی میدانید؟، گفت: «من صریح خدمت آقای پزشکیان نظرم را گفتهام که همه کسانی که به شما در انتخابات کمک کردهاند، باید بدانند که مدیون ما نیستند، هیچ بدهی به ما ندارید.»
پست های مرتبط
مذاکرات فنی ایران و آمریکا از امروز در سوئیس به ریاست کاظم غریب آبادی
ترامپ: ایرانی ها با پول های کسدود شده ذرت، سویا و همه چیزهایی که آنها نیاز دارند از کشاورزان ما خریداری خواهند کرد
پزشکیان: تمام مفاد تفاهمنامه به نفع ماست / نتانیاهو اولین ناراضی مذاکرات است / رهبری اختیار ادامه مذاکرات را به دولت دادهاند