مرکز نخبگان کمیته امداد اردبیل راه‌اندازی شد

مرکز نخبگان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان اردبیل برای اولین بار و با حمایت مجموعه نخبگان استان اردبیل راه‌اندازی شد.
به گزارش ساقی آذربایجان رئیس مرکز نخبگان استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با حمایت و پشتیبانی کمیته امداد این مرکز را راه‌اندازی کردیم تا ۱۶۰ نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی کمیته امداد مورد پشتیبانی و حمایت قرار گیرند.
حسین شایقی تصریح کرد: مرکز نخبگان استان اردبیل که از رویش‌های علمی و نوجوانان و جوانان برجسته در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند، این بار تصمیم گرفته تا از مرکز رویش نخبگان کمیته امداد نیز پشتیبانی‌های لازم را انجام دهد تا دانش‌آموزان و دانشجویان بتوانند برای آینده علمی و پیشرفت‌های کشور مؤثر واقع شوند.
وی گفت: با حضور در مجتمع فرهنگی، تربیتی الغدیر در کنار راه‌اندازی مرکز نخبگان و استعدادهای رویش سعی می‌کنیم تا به اشکال مختلف حامی و یاریگر این مجموعه باشیم.
مرکز نخبگان کمیته امداد استان اردبیل افزود: با شناسایی ۱۶۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان با استعداد تحت پوشش کمیته امداد و توانمند در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و علمی سعی داریم تا در حد وسع و توان یاریگر آنها در مراحل مختلف تحصیل باشیم.
شایقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با فعالیت این مرکز زمینه بروز توانمندی‌ها و استعدادها مشخص و ارتقا مهارت‌آموزی را در کنار شکوفایی استعدادها شاهد خواهیم بود تا بیش از پیش به توانمندی ظرفیت‌ها در این بخش کمک کنیم.
وی اضافه کرد: امیدواریم با به ثمر نشستن اهداف و همچنین کمک به استعدادیابی در این حوزه فرصت اشتغال و ادامه تحصیل را برای نیروهای نخبه در حوزه‌های مختلف فراهم کرده و به نوعی از این جوانان و نوجوانان در بخش‌های مورد علاقه پشتیبانی‌ها را به انجام برسانیم.

About Author