مشاور املاک متخلف در تبریز ۷.۷ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: مشاور املاک متخلف در تبریز به پرداخت هفت میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

«صمد حضرتی»، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این میزان جریمه در رسیدگی به ۲ فقره پرونده تخلف از سوی این بنگاه صادر شده است، افزود: این بنگاه معاملاتی در مجموع بیش از ۷۷۸ میلیون ریال از شاکیان پرونده، مبلغ اضافی دریافت کرده بود.

وی اظهار کرد: این بنگاه معاملاتی در معامله املاک، تعرفه مصوب دولتی در خصوص حق و حقوق کمیسیون را رعایت نکرده و بیش از تعرفه مصوب از متشاکیان هزینه دریافت کرده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه به این پرونده در یکی از شعب تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد، گفت: شعبه پس از اخذ دفاعیات متهم و غیرموجه بودن آن، تخلف گرانفروشی را محرز دانست.

حضرتی، ادامه داد: متهم علاوه بر استرداد اضافه دریافتی به مبلغ بیش از ۷۷۸ میلیون ریال به شاکیان به پرداخت ۱۰ برابر مبلغ تخلف جزای نقدی محکوم شد

به گزارش ایرنا، در نیمه نخست امسال، اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان به دنبال رسیدگی و مختومه شدن پنج هزار و ۴۴۶ پرونده تخلف در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۹۰۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

About Author