مشکل کمبود برخی اقلام اساسی بازار آذربایجان‌غربی رفع می‌شود

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تا هفته آینده با تامین و توزیع برخی اقلام اساسی مشکلات کاملا رفع می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان ، نادر رحیمی در رابطه با کمبود ماکارونی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار کرد: پس از اعمال نرخ جدید آرد صنعتی، به تبع آن شاهد افزایش قیمت این محصول غذایی بودیم در این شرایط موجودی این محصول در فروشگاه‌ها چون هنوز به قیمت سابق عرضه می‌شد توسط مردم، خریداری شد.
وی افزود: در چند روز اخیر با خرید زیاد این محصول توسط مردم عملاً احتکار خانگی انجام شد و این امر سبب کمبود ماکارونی در بازار شد البته وقفه ایجاد شده در توزیع و عرضه محصول شد که تا یک هفته مشکل با توزیع ماکارونی رفع می‌شود و با لحاظ قیمت‌های جدید، آرامش به بازار این محصول بر می‌گردد.
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی در رابطه با کمبود روغن مایع در بازار نیز گفت: قرار بر این بود تا ماه گذشته سه هزار و ۴۴ تُن روغن مایع در بازار استان توزیع شود که برخی مشکلات به وجود آمده سبب شد حدود ۷۰۰ تُن کمتر از مقدار تعیین شده، عرضه شود که مشکل مربوط به تأمین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات بود.
وی ادامه داد: حواله بیش از سه هزار و ۶۹ تُن روغن مایع در آذربایجان‌غربی به امضا رسیده و در اسرع وقت محموله وارد بازار می‌شود تا عرضه کافی در این رابطه صورت گیرد و مشکل مردم در تأمین این محصول بر طرف شود.
رحیمی با تاکید بر اینکه جراحی‌های اقتصادی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم ضروری است، تاکید کرد: همراهی مردم در این راستا با دولت می‌تواند مانع بروز هرگونه مشکل در تأمین کالاهای اساسی شود.

About Author