موتور تراکتور در اراک روشن شد!

به گزارش ساقی آذربایجان ؛ هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاهای کشور درحالی آغاز شد که تیم تراکتور  در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میهمان تیم الومینیوم این شهر بود.

تراکتور دراین دیدار از همان لحظات ابتدایی بازی را طوفانی شروع کرد و به گل زودهنگام دست یافت.

رضا اسدی با ارسال دقیق به عمق دفاع تیم اراکی توپ رابه گستاوو رساند درحالی که گستاو خودش نیز در موقعیت بهتر قرارداشت با یک پاس ضربه سر، توپ را به محمد عباس زاده رساند و او بایک ضربه بی نقص توپ را وارد دروازه شاگردان مهدی رحمت کرد.

بعداز به ثمر رسیدن این گل، تیم میزبان با فشاور بی امان خود تلاش کرد تا بازی را به مساوی بکشاند اما درخشش محمد رضا اخباری و سیو های زیبایش مانع از گل زنی تیم حریف شد تا بازی در نیمه اول با نتیجه یک برصفر به سود شاگردان بردیف به پایان برسد.

باشروع نیمه دوم و بازی تهاجمی تیم آلومینیوم و فشاری زیادی که این تیم بر روی دروازه تیم تراکتور آورد موفق نشد از سد دفاع و واکنش های محمد رضا اخباری سنگربان این تیم عبور کند.

در ادامه این تراکتوری ها بودند که به دلیل بازی رو به جلو حریف، دل به استفاده از ضد حملات بسته بودند که در یکی از این موقعیت ها، رضا اسدی در چهارمین دقیقه از زمان های تلف شده با یک حرکت انفرادی زیبا برای بار دوم دروازه حسین پورحمیدی را باز کرد و تیرخلاص را بر پیکره ایرالکویی ها زد.

شاگردان بردیف در چهار بازی قبلی خود ۲ تساوی و ۲ شکست کسب کرده بودند که این پیروزی اولین برد این تیم بحساب می آید.

About Author