میراث فرهنگی در زمینه کف سازی بازار زنجان هیچ هزینه ای نکرده است

منصور مرادلو در جلسه علنی شورای شهر زنجان گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان اعلام کرده است که عملیات کف سازی بازار بالا تمام شده ولی این را نمی گویند که در این خصوص فقط شهرداری پای کار بود و تمام کار را هم شهرداری انجام داده است.
وی با بیان اینکه میراث فرهنگی استان زنجان در زمینه کف سازی بازار زنجان هیچ هزینه ای نکرده است، افزود: کف سازی بخش های باقیمانده بازار بالا، بازار پایین و میوه فروشان هم برای سال بعد در دستور کار است، کف سازی محدوده مسگرهای بازار پایین هم از آنجا که متصل به بازار است در الویت قرار دارد.
مرادلو ادامه داد: یکی از اقدامات شهرداری که از ۲ سال گذشته شروع شده و ادامه دار هم هست، کف سازی بازار سنتی است و سال گذشته و سال ماقبل آن، راسته قیصریه و راسته چهارسوق کف سازی شد، امسال هم عملیات کف سازی راسته بازار بالا انجام شد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بودجه ای که قبلاً برای کف سازی بازار بالا اختصاص داده شده بود حدود ۴۰۰ میلیون تومان بود، ولی با پیگیری شورا این اعتبار به یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان رسید.
مرادلو با تاکید بر لزوم وجود هماهنگی در مجموعه شورا و شهرداری افزود: شهرداری لایحه بودجه را در وقت مقرر به شورا ارائه کنند، تا شورا هم فرصت کافی برای بررسی داشته باشد و قبل از پایان سال بتوانیم تاییدیه فرمانداری را نیز اخذ کنیم.

About Author