نام‌نویسی ۲۲ هزار زائر در اولین ساعات بازگشایی سامانه رزرو سازمان حج

۲۲ هزار نفر از زائران امسال حج تمتع در اولین ساعات بازگشایی سامانه رزرو سازمان حج و زیارت با تکمیل پرونده‌های خود و واریز مابقی هزینه این سفر معنوی ثبت نام کردند.
در نخستین روز آغاز نام نویسی زائران حج تمتع ۱۴۰۱ در کاروان ها بیش از ۲۲ هزار از ۳۹ هزار و ۶۳۰ زائر حج امسال برای اعزام به سرزمین وحی کار ثبت نام خود در سامانه رزرو این سازمان را با موفقیت به انجام رسانند.
بر همین اساس فرآیند ثبت نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۱ در کاروان ها، از۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شد که در ساعات ابتدایی و تا عصر نخستین روز حدود ۲۲ هزار نفر در سامانه tamatoreserve.haj.ir بیش از ۶۰ درصد در کاروان ها نام نویسی کردند.
نام نویسی در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۱ با حضور سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت، معاونین حج و عمره و توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ارشد سازمان حج و زیارت آغاز شد.
لازم به ذکر است فقط متقاضیان ثبت نامی های کاروان های حج سال ۱۳۹۹ که وجوه مربوطه را پرداخت کرده‌ و تاکنون انصراف نداده‌اند و مشمول اعزام بنابر شرایط تعیین شده ذیل می باشند به سامانه مذکور مراجعه کنند و سایر عزیزان اخبار را از سایت سازمان حج و زیارت پیگیری و از مراجعه بی دلیل به سامانه رزرو پرهیز کنند.
دارا بودن سن زیر ۶۵ سال، تزریق حداقل سه دوز واکسیناسیون و در اختیار داشتن فیش حج تا تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۸۶ که در سال ۹۹ ثبت نام کرده باشد، از الزامات ثبت نام کنندگان است.
امسال در موسم حج تمتع ۳۹ هزار و ۶۴۰ نفر از حجاج کشورمان به سرزمین وحی مشرف می شوند.

About Author