نیروی انتظامی با عملکرد مناسب و هوشمندانه توطئه های دشمنان را نقش برآب می‌کند

به گزارش ساقی آذربایجان، عابدین خرّم در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، تاکید کرده است: در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، نام نیروهای انتظامی، قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری برای تأمین نظم و امنیت جامعه بوده و گام‌های خستگی‌ناپذیر فرماندهان، افسران و سربازان این نیرو در دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با عوامل ناامنی و هنجارشکنی، همواره محکم و استوار بوده است.

وی خاطرنشان کرده است: نیروی انتظامی با تکیه بر آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و پیروی از ولایت، همچون همیشه، با اقتدار و صلابت و در عین حال عقلانیت و رأفت اسلامی و با بهره‌گیری از اعتماد و مشارکت مردم، گام‌هایی بلند و اساسی در راستای ارتقای همبستگی ملی، نشاط اجتماعی و قانون‌گرایی برداشته است.

خرم با اشاره به اینکه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا اقدامات مقتدرانه فراجا در تأمین امنیت پایدار کشور را بار دیگر یادآوری کنیم؛ اضافه کرده است: بی‌تردید بخش عمده عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران برخاسته از تلاش‌های بی‌دریغ بزرگمردان نیروی انتظامی در عرصه امنیت عمومی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در این اتفاقات، مظلوم واقع شد، اما در این آزمون هم توانست دوشادوش دیگر نیروهای امنیتی کارنامه خوبی از خود در حفظ نظم عمومی نشان دهد، اظهار کرد: مردم ما نیز بدون توجه به شایعه‌سازی‌ها، شبهه‌افکنی‌ها و فرافکنی‌ها، قدردان زحمات فرزندان خود در این نیرو هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با ادای احترام به ارواح مطهر شهدای والامقام نیروی انتظامی، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا در جای‌جای استان آذربایجان شرقی قدردانی و توفیق روزافزون برای آنان را در سنگر برقراری نظم و امنیت از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

About Author