واردات هواپیما با دور زدن تحریم‌ها جگر می‌خواهد !

وزیر پیشین راه در دولت‌های نهم و دهم پیشنهاداتی به وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم ارائه کرد که از آن جمله می‌توان به توسعه راه‌آهن، جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و خرید هواپیماهای نو با برداشته شدن تحریم یا از طریق دور زدن آن اشاره کرد.
صلاحیت رستم قاسمی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شد و بر اساس صحبت‌ها و مصاحبه‌های نمایندگان مختلف مجلس به نظر می‌رسد این گزینه نام آشنا به احتمال زیاد جواز ورود به ساختمان وزارت راه و شهرسازی را دریافت خواهد کرد.
حمید بهبهانی –وزیر پیشین راه و ترابری در دولت‌های نهم و دهم – که البته جمعا حدود دو سال بیشتر نتوانست مسئولیت این وزارتخانه را برعهده بگیرد، دغدغه‌های مهم حوزه حمل و نقل را برشمرد و پیشنهاداتی را به وزیر آینده راه و شهرسازی در دولت سیزدهم برای حل این مسائل ارائه کرد. وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خودش در حوزه عمرانی استاد است. زمانی که من در این سمت در دولت‌های نهم و دهم بودم همیشه در پروژه های زیرساختی با وزارت راه همکاری داشت و همیشه همراه این وزارتخانه و بازوی ما بودند. یکی از پروژه‌های متعددی که هم اکنون در ذهن دارم و به کمک قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته شد، محور هراز بود. بهبهانی افزود: توصیه‌ای که می‌توانم به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی داشته باشم این است که فرمایشات مقام معظم رهبری را مد نظر قرار داده و در این راستا راه‌آهن را توسعه بدهد چرا که حمل‌ونقل ریلی همواره یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین بخش حمل و نقل است. توصیه‌ای که می‌توانم به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی داشته باشم این است که فرمایشات مقام معظم رهبری را مد نظر قرار داده و در این راستا راه‌آهن را توسعه بدهد چرا که حمل‌ونقل ریلی همواره یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین بخش حمل و نقل است.

About Author