پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: نماینده‌های بارسلونا در هتل همای تهران با من قرار گذاشتند تا به اسپانیا بروم، اما پیشنهاد این باشگاه را رد کردم.
باشگاه خبرنگاران جوان- وحید شمسایی که به تازگی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب شده است، در زمان بازیگری از چند کشور خارجی پیشنهاد بازی داشت. او بعد از ۲ سالی که در لاتزیو ایتالیا بازی کرد به ایران برگشت. حتی شمسایی بعد از آن از آمریکا، روسیه و حتی باشگاه بارسلونای اسپانیا هم پیشنهاد بازی دریافت کرد که هر ۳ مورد را رد کرد.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: سال ۲۰۰۰ فدراسیون فوتبال آمریکا از من دعوت کرد که به این کشور بروم. حتی آن‌ها به من گفتند که ۱۰ روزه خودت و خانوداه ات را به عنوان شهروند معرفی می‌کنیم، اما من پیشنهاد آن را نپذیرفتم. حتی همان زمان نماینده‌های بارسلونا در هتل همای تهران با من قرار گذاشتند تا به اسپانیا بروم، اما من پیشنهاد این باشگاه را هم رد کردم. حتی روسیه هم من را می‌خواست، اما به خاطر عشق و علاقه‌ای که به ایران داشتم در اینجا ماندم.
شمسایی قرار بود در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتواین به عنوان مهمان ویژه در این بازی‌ها حضور پیدا کند و رقابت‌ها را از نزدیک ببیند، اما به خاطر اینکه گفته می‌شد می‌خواهند شمسایی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنند، قید سفر به لیتوانی را زد و در ایران ماند.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: من زیاد به حواشی کاری ندارم. واقعیت این است که فیفا من را برای مسابقات جام جهانی لیتوانی دعوت کرد، اما به خاطر اینکه اتفاقی برای تیم ملی رخ ندهد، به این کشور نرفتم. این فوتسال بوده است که شمسایی را در جهان مطرح کرده و من خودم را مدیون این رشته می‌دانم. چرا باید برای رشته‌ای که من را معرفی کرده است باید سنگ اندزی کنم؟

About Author