چه خبر از سیستم مالی و حسابداری شهرداری؟

به گزارش ساقی آذربایجان، محمدحسن اسوتچی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در خصوص دلیل عدم نشستن در کرسی اعضای شورا و حضور در جایگاه مدعوین گفت: من امروز به دو دلیل اینجا نشسته ام؛ یکی اینکه اخیرا آقای رئیس شورا مصاحبه ای کرده اند و اشاره کرده اند که اسوتچی به شخصیت تمام اعضای شورا توهین کرده است. خواستم نشان بدهم که اگر من به اعضای شورا توهین کرده باشم، پس جایم در کنار اعضای شورا نیست! البته قرار بود برای تذکر اعضای شورا در آخر جلسه وقت داده شود که ندادند.

وی ادامه داد: موضوع بعدی اعتراض من درباره سیستم مالی و حسابداری شهرداری است که با امضای آقای برگی به شهرداری رفته و فعلا دو ماه است به ما جواب نداده اند.

عضو شورای شهر تبریز گفت: من فعلا با آقای شهردار در این رابطه حرفی ندارم و روی سخنم بیشتر با آقای برگی است که وقتی به عنوان رئیس شورا این نامه را امضا کرده و به شهردار فرستاده، باید آن را تعقیب می کرد.

وی خطر نشان کرد: تا اینجا به من دلیل و مستندی نیاورده اند که کی به اعضای شورا توهین کرده ام.  از چند نفر از اعضای شورا پرسیدم که آیا خدایی ناکرده من به شما جسارت یا توهین کرده ام؟ گفتند خیر چنین چیزی نیست.

اسوتچی بیان داشت: البته من از این کارها در شورای سوم هم دیده ام؛ حالا آقای برگی لطف اضافی کردند که از من شکایت نکرده اند!

About Author