کشف کالاي قاچاق ۲۵ ميلياردي در تبريز

فرمانده انتظامي آذربایجان شرقی از کشف ۲۵ ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق از يک انبار و توقيف ۶ دستگاه خودرو شوتي در تبريز خبر داد.

سردار”علي محمدي” در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تردد خودروهاي حامل قاچاق کالا در محور هاي مواصلاتي و همچنين دپوي مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق در يک انباري در تبريز، شناسايي و توقيف اين خودروها و محل دپوي کالاي قاچاق در دستور کار عملياتي پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت.
وي افزود: با هوشياري ماموران انبار دپوي کالا شناسايي ودر بازرسي از آن مقدار ۳ هزار و ۷۴۴ عدد لوازم آرايشي بهداشتي،۵ هزار و ۹۶۸ عدد مواد خوراکي، ۸۳۶ لوازم خانگي و شيشه آلات، ۲تن آرد و ۲تن و ۵۰۰ کيلوگرم کود شيميايي قاچاق جمعا به ارزش ۲۵ ميليارد ريال کشف و در اين راستا ۶ نفر متهم دستگير و به مراجع قضائي معرفي و همچنين ۶ دستگاه خودرو شوتي توقيف شد.
فرمانده انتظامي استان در پايان تاکيد کرد: همکاري و تعامل خوب مردم و پليس باعث ريشه کني قاچاق در سطح جامعه خواهد شد و از مردم شريف استان استدعا دارم در صورت اطلاع از دپو يا جابه جايي کالاي قاچاق در انبار هايي در سطح شهر مراتب را از طريق سامانه پليس ۱۱۰ مرکز فوريت هاي پليس يا سامانه ۱۹۷ به پليس گزارش تا همکاران بنده در اسرع وقت نسبت به جمع آوري کالاي قاچاق در سطح شهر اقدام نمايند.

About Author