«کش‌» تمدید و «قوس» خرید!

باشگاه تراکتور در روزهای آغازین نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال کشور وضعیت نامشخصی دارد.

علیرغم شروع فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال کشور آرامش خاص و عجیبی در بازار خرید و فروش بازیکنان برقرار است و هنوز مدیران تیم‌های مدعی آستین خود را برای تهیه لیست کادرفنی بالا نز‌ده‌اند.

یکی از تیم‌هایی که از آن به عنوان مدعی جدی فصل بعد یاد می‌شود، تراکتور است؛ تیمی که در لیگ بیست‌ودوم با سرمربی صاحب‌سبک و اسپانیایی خود پیشرفت چشم‌گیری داشت و به استثناء دیدار هفته پایانی نتایج بسیار خوبی گرفت.

برخلاف فصول گذشته، تراکتور در پیش‌فصل با چالش انتخاب سرمربی روبرو نیست؛ از همین رو، تی‌تی‌ها در قیاس با ادوار اخیر یک گام جلوتر بوده و می‌توانند با آسودگی خاطر بیشتری برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی و آماده‌سازی خود را پیش ببرند.

با این حال، تراکتور هنوز حرکت خاصی در نقل‌وانتقالات انجام نداده و تمام اخبار پیرامون این تیم که حول محور بازیکنان داخلی می‌چرخد، به صورت گمانه‌زنی‌ مطرح می‌شود‌.

البته باشگاه تراکتور با توجه به وضع قوانین جدید در نقل‌وانتقالات با افزایش سهمیه جذب بازیکنان خارجی و نیز تجربه موفق خود در فصل گذشته که خارجی‌های باکیفیتی چون آلوز و گوستاوو را وارد فوتبال کشورمان کرد، حساب ویژه‌ای روی این موضوع باز کرده‌ است.

اما موضوعی که این روزها در نقل‌وانتقالات تراکتور حواشی زیادی را به وجود آورده، بحث تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی است و فعلاً مذاکرات مسئولان این تیم با محمدرضا اخباری و رضا اسدی بی‌نتیجه مانده است.

درحال حاضر، تراکتور در نقل‌وانتقالات وضعیت نامشخصی داشته و در «کش» تمدید با بازیکنان کلیدی و «قوس» خرید بازیکنان جدید قرار دارد و باید دید که مسئولان این تیم چه زمانی به این خاموشی پایان خواهند داد؟

About Author