کلاف سردرگم جذب مهاجم خارجی در تراکتور

به گزارش ساقی آذربایجان، تکلیف چهارمین سهمیه خارجی تیم تراکتور هنوز مشخص نشده و با اخبار و شایعاتی که در این خصوص گاه و بی‌گاه مطرح می‌شود، به نظر می‌آید که این سهمیه به پست مهاجم اختصاص یافته است.

تراکتوری‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات پیش‌فصل فوتبال کشور برای جذب مهاجم خارجی اقدام کردند اما گزینه‌های مدنظر این تیم یا نتوانستند نظر قربان بردیف را جلب کنند یا شرایط حضور در فوتبال ایران را نپذیرفتند.

در ادامه و با اتمام فصل نقل‌وانتقالات تنها گزینه سهمیه آزاد فیفا روی میز تراکتوری‌ها باقی ماند و در این زمینه هرازگاهی تحرکاتی از سوی باشگاه تراکتور دیده می‌شود که نشان از باز بودن پرونده جذب مهاجم خارجی دارد.

به عنوان مثال طی هفته گذشته رسانه معتبر انگلیسی «دیلی‌میل» از رد پیشنهاد باشگاه تراکتور توسط «اندی کارول» ستاره سابق لیورپول با وجود ارائه دستمزد هفتگی ۲۰ هزار پوندی خبر داد.

با این پاسخ منفی، تیر تراکتوری‌ها برای شکار بزرگ به سنگ خورد و اکنون «سلیمان دوکارا» مهاجم اهل کشور موریتانی که سابقه بازی در لیگ انگلیس را هم دارد، جدیدترین گزینه‌ای است که به تیم تراکتور لینک شده‌ است.

درحال حاضر، پروسه جذب مهاجم خارجی در تیم تراکتور به کلاف پیچیده تبدیل شده و تعلل در این خصوص کار را به جایی رسانده است که هواداران خود آستین بالا زده و بازیکنان آزاد را به باشگاه معرفی می‌کنند.

این درحالی است که باشگاه تراکتور در پنجره نقل‌وانتقالات در واکنش به رشد بی‌رویه و کذایی قیمت بازیکنان داخلی خواهان افزایش سهمیه جذب بازیکنان خارجی بود لیکن تاکنون در جذب یک مهاجم ناکام مانده است.

انتهای پیام/

About Author