مهرداد ستاره امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طی پنج ماهه امسال ۱۸ هزار و ۵۸۵ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعان نزاع ۱۸ هزارو ۶۹۱ نفر بود حدود یک درصد کاهش یافته است. مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: از کل مراجعان نزاع در طی این مدت ۵ هزارو ۵۰۷ نفر زن و ۱۳ هزارو ۷۸ نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه هر کدام بترتیب حدود ۴ درصد افزایش و ۲ درصد کاهش را نشان می دهد.ستاره افزود: در مرداد امسال آمار مراجعان نزاع با ۳ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۴ هزار و ۶۰۹ نفر رسیده است که از این تعداد یک هزار و۳۸۱ نفر زن و ۳هزار و ۲۲۸ نفر مرد بود.
پست های مرتبط
پایان بلاتکلیفی ۳۳ ساله خریداران خاوران ۲ به همت دولت پزشکیان
کشف ۱۴ تن سنگ طلا در ۶ کارگاه استحصال غیرمجاز
همافزایی دستگاههای اجرایی برای حمایت از درمان ناباروری ضروری است