نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: بیمارستان اهر صدای همه را درآورده است؛ این بیمارستان به چندین شهرستان خدمات ارائه میدهد اما شاهد کمبود تجهیزات و نیروهای متخصص در این بیمارستان هستیم.
بیتالله عبداللهی اظهار کرد: پیروزی تیم تراکتور را به مردم آذربایجان خصوصاً هواداران این تیم در شهرستانهای اهر و هریس و مردم ایران تبریک میگویم.نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خطاب به وزیر صمت، اظهار کرد: به سازمانهای توسعه ای مانند ایمیدرو و ایدرو دستور دهید برای سرمایهگذاری به شهرستانهای اهر و هریس نیز سر بزنند زیرا آنها جز مناطق کمتر توسعه یافته هستند.وی افزود: سرمایهگذاریهای بخش خصوصی جوابگوی بیکاری و اشتغال جوانان شهرستانهای اهر و هریس نیست.عبداللهی ادامه داد: بیمارستان اهر صدای همه را درآورده است؛ این بیمارستان به چندین شهرستان خدمات ارائه میدهد اما شاهد کمبود تجهیزات و نیروهای متخصص در این بیمارستان هستیم.وی از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد، به توسعه فضاهای ورزشی در روستاهای بزرگ شهرستانهای اهر و هریس توجه جدی کند.
پست های مرتبط
پایان بلاتکلیفی ۳۳ ساله خریداران خاوران ۲ به همت دولت پزشکیان
کشف ۱۴ تن سنگ طلا در ۶ کارگاه استحصال غیرمجاز
همافزایی دستگاههای اجرایی برای حمایت از درمان ناباروری ضروری است