-مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجانشرقی گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمیتواند مشکلات خود را حل کند زیرا که امر تعلیم و تربیت یک امر ملی است و باید تمامی دستگاه ها همکاری داشته باشند.
فرهاد فرهودی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر اظهار کرد: توجه به مناطقی که سرانه آموزشی پایینی دارند جزو سیاستها و اولویتهای دولت است و در استان نیز این سیاست دنبال میشود و مناطقی که سرانه آنها از متوسط استانی پایینتر باشد مورد توجه بیشتر قرار میگیرد.
وی توسعه فضاهای آموزشی را از اولویتهای این اداره کل عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا، بیشتر طرحهای عمرانی آموزشی در استان در شهرستانهایی اجرا میشود که از نظر سرانه آموزشی کم برخوردارند.
فرهودی به سفر دوم رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و اجرایی شدن ۷۰ درصد مصوبات آموزشی این سفر در شهرستان آذرشهر اشاره کرد و گفت: سه مدرسه با ۲۱ کلاس درس و هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد ریال در جریان این سفر تحویل آموزش و پرورش شد و تا پایان سال نیز، سه مدرسه با ۱۳ کلاس درس در مناطق گوگان و آذرشهر با هزینه کرد ۱۸۰ میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش میشود.
وی ادامه داد: از مجموع ۴۸۰ میلیارد ریالی که برای اجرای این طرحها در شهرستان آذرشهر هزینه شده ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی خیرین و بقیه از سوی دولت تأمین شده است.
فرهودی همچنین بیان کرد: اداره کل نوسازی استان در مرداد ماه امسال هشت میلیارد ریال تجهیزات به آموزش و پرورش آذرشهر و گوگان تحویل داده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به سیاست اصلی این دستگاه مبنی بر تکمیل پروژههای نیمه تمام گفت: در مدت سه سال تمامی پروژههای نیمه تمام این حوزه را تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش استان خواهیم داد.
فرهودی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمیتواند مشکلات خود را حل کند زیرا که امر تعلیم و تربیت یک امر ملی است و باید تمامی دستگاهها همکاری داشته باشند.
پست های مرتبط
دولت پزشکیان انتقال آب خلیج فارس به آذربایجان را عملی کند
رتبه دوم آذربایجانشرقی در تولید زغال اخته در کشور
پروژه مسکن ملی باغمیشه تبریز به کجا رسید؟