بهره‌برداری ازدرمانگاه ۶۰۰ هزار نفری تأمین اجتماعی اردبیل

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: اجرا و عملیاتی‌سازی دومین درمانگاه بزرگ شهر ۶۰۰ هزار نفری در اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.
مهرداد قریب در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار داشت: اجرا و عملیاتی‌سازی دومین درمانگاه بزرگ شهر ۶۰۰ هزار نفری در اردبیل در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور با تهاتر زمین واگذار شده از طریق شهرداری دومین درمانگاه شهرداری تامین اجتماعی عملیاتی می‌شود.
وی بیان کرد: سطح‌بندی احداث این درمانگاه در کمیته عمرانی ستاد مرکزی تصویب نشده و تلاش و جدیت بر این است تا با محاسبه بدهی شهرداری بتوانیم دومین درمانگاه بزرگ تامین اجتماعی را راه‌اندازی کنیم.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: تامین زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در گرمی نیز در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور زمینی برای پروژه اختصاص یافته که محل مناسب و در دسترس مردم نیست که به همین منظور تلاش و جدیت ما بر این است تا در محدوده داخل زمین مورد نیاز را تامین و احداث درمانگاه را محقق کنیم.
قریب اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد ریال منابع احداث این درمانگاه به حساب تامین اجتماعی شهرستان واریز شده تا اجرای این پروژه در شهرستان گرمی سرعت بگیرد که به همین منظور تعیین زمین و واگذاری آن انجام یافته است.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: احداث درمانگاه‌های تامین اجتماعی خارج از محدوده شهر با تجربه تلخی همراه است و قصد نداریم تا در فضای خارج از شهر درمانگاهی احداث کنیم چرا که شهروندان با پرداخت هزینه‌های سنگین از ویزیت نمی‌توانند در محل مورد نظر حضور داشته باشند.

About Author