نماینده ولیفقیه در آذربایجانشرقی خواستار برخورد با عاملین قطع درختان شد.
به گزارش ساقی آذربایجان حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آلهاشم در آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در مجموعه تفریحی گردشگری عینالی، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت اباعبداللهالحسین و گرامیداشت روز پاسدار اظهار کرد: امیدوارم همه ما در هر منطقهای که زندگی میکنیم، یک درخت بکاریم و با متخلفان و کسانی که درختان را قطع میکنند، برخورد کنیم.
وی افزود: جنگلهای ما در سالهای گذشته شاهد برخی تخلفات مبنیبر قطع درختان بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین آلهاشم بیان کرد: همانطور که به کاشت درخت اهمیت میدهیم، سازمانهای ذیربط باید مانع قطع درختان بشوند.
وی یادآور شد: زندگی سالم در سایه محیط زیست سالم است و امیدوارم همهی ما بتوانیم برای شادابی محیط زیست قدمهای مثبتی برداریم.
امامجمعه تبریز از مجموعه شهرداری تبریز، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر که به امر درختکاری اهمیت میدهند، قدردانی کرد.
پست های مرتبط
«جمعیت» با بنر افزایش نمییابد
مجالس حسینی؛ از شورِ عزاداری تا شعورِ عاشورایی
مصاحبه جنجالی علمالهدی؛ از دلیل انتخاب رهبر سوم تا افشای محل وصیتنامه رهبر شهید