Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-09-22 08:39:59Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

حمله سایبری به سامانه های شهرداری تهران، از سوی موساد انجام شد

به گزارش ساقی آذربایجان، مهدی چمران در صحن امروز شورای شهر تهران درباره جایگاه امام رضا (ع)اظهارداشت: امام رضا(ع) در کشور ما جایگاه خاصی دارد و بین فرقه های مختلف اسلامی به ویژه شیعیان، ارادت شدیدی به امام رضا(ع) مشاهده می شود.

به نوشته فارس، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این امام در مقابل ارتجاع خلفا ایستاد، یادآور شد: خلفا سمبل ارتجاع بودند و اگر امروز نیز مقابل امام رضا(ع) می ایستند، ارتجاع خود را در خطر می بینند و کسانی که به عنوان مرتجع ظاهر روشنفکرنمایی دارند در حقیقت نماد همان ارتجاع قبل هستند که مقابل امام رضا(ع) می ایستند و بدانند که به شدت بین امت اسلامی نابود خواهند شد.

وی تأکید کرد: حتی گناهکاران نیز به گونه ای دیگر خود را به حضرت امام رضا(ع) متصل می کنند و در کنار چنین معنویتی ایستادن و خرابکاری کردن چیزی جز کج سلیقگی نیست.

چمران با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: باید به خود ببالیم که پس از امام (ره) شاهد حضور مقام معظم رهبری با دید بلند هستیم که در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به خوبی کلمه ارتجاع را به کار بردند.

وی در خصوص حمله سایبری به سامانه های شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مفصلی از سوی موساد و منافقین با همکاری یکدیگر صورت گرفت و تمام افراد ضد انقلاب که علیه جمهوری اسلامی و استقلال ایران قد علم کردند، این اقدام را انجام دادند و در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که اهمیت خاص و بالایی دارد، حمله سایبری را برنامه ریزی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خون شهدای ۱۵ خرداد باعث شد در آنچه که می خواستند انجام دهند، به توفیق نرسند. با همکاری شهرداری تهران برنامه آنها از حیز انتفاع خارج شد و جز چند تصویر و شعار به جایی نرسیدند؛ هم به تمام مسئولان باید هشدار بدهیم که مواظب باشیم و هم تشکر کنیم که توانستند برنامه های دشمن را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه درست است که دستگاه ها چند روز کارایی خود را از دست دادند اما با تلاش هایی که انجام می شود، از امروز این فعالیت ها آغاز خواهد شد، یادآور شد: شهرداری با تسلط کامل و با یک اقدام جهادی مقابل این حمله ایستاده و آن راخنثی کرد؛ این هشداری بود که باید به گونه ای طراحی شود تا اینگونه حملات و حرکات نتواند آسیبی به سیستم ها برساند و محافظت کامل صورت بگیرد.

چمران با بیان اینکه اضافه نشدن به تخصص ها در چند سال اخیر در شهرداری که در بخش های مختلف دیده می شود از ضعف ها به شمار می رود، تصریح کرد: باید در فرصتی که داریم این ضعف ها را جبران کنیم تا این اقدامات مشمئز کننده به ما آسیبی نرساند؛ دشمن هر روز دنبال برنامه ریزی علیه جمهوری اسلامی است و باید از این شرایط بفهمیم که شهرداری تا چه اندازه در زندگی و حرکات مردم جایگاه والایی دارد.

وی بیان داشت: سیستم شهرداری بسیار گسترده است و نهادهای دیگری نیز به این سیستم متصل هستند شهرداری توانست موفق شود مقابل حملات بایستد.

About Author