رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب را منعکس کنند

هجمه رسانه ای سازمان یافته، پرحجم و متراکم مواجه ایم، دلیلش هم به خاطر پیشرفت ها و موفقیت های جمهوری اسلامی و شکست های پی در پی دشمنان است.
وی افزود: رسانه ها باید قدرت نظام را یادآوری کنند و قطعا ما مشکلاتی داریم، اما تصویری که آمریکایی ها از ما به تصویر می کشند، از نگاه خودشان است، نه واقعیت ایران اسلامی.
سردار شریف با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در معرض یک تهاجم فرهنگی سازمان یافته قرار دارد، گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به یک رزم رسانه‌ای حرفه ای و معتبر نیاز است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: رسانه های ما باید تصویر واضحی از زحمات و تلاش های مردم که در ۴۰ سال گذشته برای دفاع از انقلاب کشیدند را بخوبی انعکاس و بازتاب دهند که نسل امروز ما از رفتاری که پدرانشان در دوران انقلاب داشتند احساس رضایت بکنند چون آنها بودند که استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند و آنها بودند که کشور را از چنبره آمریکا و انگلیسی ها نجات دادند.
وی اضافه کرد: رسانه ها امروز باید از طرفی شرایط باثبات، امن و بادوام کشورمان و از طرف دیگر نشان دهند که مشکل حاد و غیرقابل حلی نداریم را بخوبی منعکس کنند.
سردار شریف با بیان اینکه دشمن تلاش می کند شرایط ما را بحرانی نشان دهد، گفت: اما واقعیت میدانی چنین چیزی را نشان نمی دهد و ما کشوری هستیم مقتدر و باثبات و با مردمی متدین و پای کار و نتیجه این ۲ مقوله این خواهد بود که یک امیدآفرینی برای نسل جدیدمان داشته باشیم که یک افق روشنی پیش روی ماست به شرط اینکه ما هوشمندانه رفتار کنیم.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شریف گفت: امروز جوانان به عنوان بخش عمده و تاثیرگذار کشور دوران قبل از انقلاب  را درک نکرده اند، پس قاعدتا تصویر درستی از دوران شاهنشاهی ندارند، لذا دشمنان از عدم شناخت نسل جوان از دوران شاهنشاهی به نفع خود استفاده کرده اند.
سردار شریف تاکید کرد: واقعیت این است که مردم در ایران اسلامی با همه گلایه های به حقی که از نارسایی ها دارند، با اصل نظام انس دارند و باید این حقایق به زبان نسل جوان گفته شود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همه تلاش دشمنان این است که امید را از ما بگیرند، اما واقعیت این است که با وجود نارسایی هایی که وجود دارد، مشکلات کنونی لاینحل نیست.
سردار شریف با بیان اینکه اگرچه امروز مشکلاتی داریم، اما با اراده  مصمم و بکار بردن دانش روز مشکلات را حل خواهیم کرد افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین کشور در منطقه به اذعان دوست و دشمن مطرح است و هیچ قدرتی توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد.
وی گفت: رسانه ها باید به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسوولان مطالبات مردم را بازتاب دهند و نارسایی هایی که وجود دارد را رسانه ای کنند و این هم در واقع یک افتخار آزادی برای رسانه های ما است که می توانند در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ورود پیدا کنند. سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
در پایان با اشاره به پای کار بودن سپاه در تمامی عرصه‌ها و در شرایط کنونی حوزه مقابله با کرونا، گفت: سپاه برای خدمات رسانی به همه مردم در حوزه مقابله با کرونا پای کار است و از هیچ تلاشی برای
کاهش آلام بیماران فروگذار نیست.
شایسته ذکر است؛ در پایان این نشست از تلاس خبرنگاران کرمانشاه که در جریان وقوع زلزله سرپل ذهاب و شیوع کرونا فعالیت های چشمگیری داشتند، قدردانی شد.

About Author