در آستانه اعزام کاروان کشورمان به چین، نتیجه تست کرونا ۲ عضو اعزامی به المپیک زمستانی ۲۰۲۲ مثبت اعلام شد.
به گزارش ایرنا، کاروان اسکی کشورمان در حالی چند روز دیگر به بازی های زمستانی ۲۰۲۲ اعزام می شوند که متاسفانه پاسخ تست کرونا ۲ عضو از این کاروان مثبت اعلام شده است.
تست کرونای سیدستار صید نماینده المپین اسکی صحرانوردی یکی از ۲ پرچمدار معرفی شده کشورمان در این بازیها و مصطفی میرهاشمی مربی اسکی صحرانوردی به این رویداد مثبت اعلام شده است.
با این حساب متاسفانه این ۲ عضو کاروان کشورمان به بازی های المپیک زمستانی اعزام نخواهند شد.
قرار است در صورت موافقت کمیته برگزاری بازیها دانیال ساوه شمشکی و محمد تقی شمشکی جایگزین دو نماینده اعزامی کشورمان در این بازی ها شوند.
عاطفه احمدی و حسین ساوه شمشکی در بخش آلپاین هستند و سیدستار صید در صحرانوردی نمایندگان اسکی ایران در المپیک زمستانی بود.
این رویداد از ۱۵ بهمن تا اول اسفند در شهر پکن برگزار خواهد شد.
پست های مرتبط
ایران ۱- مصر ۱: بدشانسترین تیم تاریخ!
لیگ برتر هجده تیمی شد!
تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیوزیلند